מה לומדים במסגרת לימודי אדריכלות ועיצוב פנים?

אם אתם מתחברים לתחום העיצוב, מעוניינים לעשות קריירה בעולם האדריכלות ושואפים להיות חלק מהדור הבא של מעצבים בארץ ובעולם – יכול מאד להיות שהאפשרות של לימודי אדריכלות ועיצוב פנים היא הצעד הנכון ביותר עבורכם. כדי להחליט כמובן יש צורך להבין בדיוק מה לומדים ועל זה בדיוק נדבר עכשיו ועל הדרך גם על תנאי הקבלה, המוסדות בהם תוכלו ללמוד והאופק התעסוקתי לאחר הלימודים.

מה לומדים במסגרת לימודי אדריכלות ועיצוב פנים?

לימודי הנדסאי אדריכלות ועיצוב פנים הם לימודים מגוונים למדי שכוללים לא מעט נושאי לימוד חשובים. בין היתר כוללים הלימודים שיעורי תכנון אדריכלי, עקרונות התכנון, מערכות המבנה, חישוב סטטי, תכנון הנדסי, חומרי בניה, שרטוט אדריכלי ממוחשב ותלת מימד ועוד. הלימודים הם מקיפים וכוללים את כל הידע החשוב שצריך להיות להנדסאי מתחיל בתחום האדריכלות ועיצוב הפנים.

איפה אפשר ללמוד?

יש לא מעט מוסדות בארץ בהם ניתן ללמוד את התחום כמו המכללה למנהל, מכללת אורט כפר סבא, המכללה האקדמית ספיר בשער הנגב, המכללה האזורית צפת ועוד. מסלולי הלימוד מעט שונים, אבל בגדול מדובר באותו החומר הלימודי.

תנאי קבלה

תנאי הקבלה משתנים ממוסד למוסד, אך בגדול מקבלים בעלי בגרות מלאה, מסיימי מכינה טכנולוגית להנדסאים, בעלי תעודת בגרות חלקית עם מספיק יחידות לימוד באנגלית, הבעה עברית ומתמטיקה, בוגרי מכינה אקדמית ממוסד מוכר או בני 35 ומעלה עם 12 שנות לימוד.

במה אפשר לעבוד אחרי הלימודים?

בוגרי הקורס יוכלו להשתלב בלא מעט משרדי אדריכלות ועיצוב פנים, לצבור בהם ניסיון ואף להתקדם עם הזמן לתפקידים בכירים יותר. כמו כן אפשר לפתוח בכל שלב משרד אדריכלות ועיצוב פנים באופן עצמאי והשמיים הם הגבול במקצוע הזה.

מרחבי הרשת:
מטרנה | מטרנה להזמנה | מטרנה – מבצעים | מטרנה – גלובס | מטרנה – השוואת מחירים

בידוד מחום וקור מקטין את צריכת החשמל

בידוד טוב בקירות וגג הבית מאפשר לשמר טמפרטורות פנימיות נעימות גם כאשר בחוץ חמסין של חודש אוגוסט או קור עז של חודש פברואר, כך תוכלו לךצמצם את צריכת החשמל ולבזבז פחות כסף

תכנון נכון לתאורה טבעית של הבית

תאורה טבעית טובה היא תוצאה של תכנון נכון, בבנייה ירוקה על האדריכל לתכנן בצורה מושלמת את חלונות הבית כדי שיוכלו לנצל ביעילות את אור השמש לתאורה טבעית של הבית במהלך היום

שימוש בקולטי שמש לחיסכון בחשמל

Houston, that may have seemed like a very long final phase. The autotargeting was taking us right into a ... crater, with a large number of big boulders and rocks.

צרו עמנו קשר

    השם שלך (חובה)

    האימייל שלך: (חובה)

    ההודעה שלך