כיצד שירותי ביובית תורמים לעתיד ירוק

הביובית מיועדת לפתיחת סתימות מורכבות במערכת הביוב הנסתמת מסיבות שונות, לרוב בשל צמיחה מאסיבית של שורשים שחוסמים את המעבר החלק של מי הביוב. שירותי הביובית תורמים לאיכות הסביבה בכך שהם מונעים ממי שופכין לחלחל לאדמה כשקיימת סתימה במערכת. במאמר זה נעשה לכם היכרות עם הביובית ונסביר אודות חשיבותה בשמירה על סביבה ירוקה ונקייה.

מה הם שימושי הביובית

את מערכת הביוב אנחנו לא ממש רואים בחיי היומיום אבל בהחלט יכולים להרגיש אותה כשמשהו משתבש. הביוב מובל מהבית אל מערכת תת קרקעית מסועפת. המערכת הזו אחראית על הרחקתם של מי השופכין המזוהמים מאזורי מגורים. כדי שזה אכן יקרה, על המערכת להיות תקינה, ללא סתימות, פיצוצים או סדקים בצנרת. במידה ויש שיבושים, הביובית נכנסת לפעולה.

מי שופכין כוללים בתוכם הרבה פסולת, לכלוך, ניירות, צמחים רקובים, חומרים שומניים ועוד. אלו עלולים להדבק לדפנות של הצינורות וככל שנוצרת הצטברות של פסולת, כך גדל הסיכוי שתהיה בסופו של דבר סתימה, והקו יחסם להולכת הפסולת ליעודה.

הביובית היא אחד הכלים היעילים ביותר למניעת סתימות ולטיפול בהם כשהן כבר מתרחשות. על ידי ניקוי קווי ביוב באופן שוטף ניתן להימנע מסתימות כאלו.

הביובית מצוידת במיכל אליו נשאב חומר כשהביובית שואבת חומרים מזהמים. אותו מיכל יכול גם להתמלא במים המשמשים לשטיפה וניקוי הצנרת.

פעולת הביובית בשטח

צנרת הביובית מתחברת לקווי הביוב ומחדירה אליהם מים בלחץ גבוה, המוזרמים בעוצמה גבוהה ביותר. באמצעות זרם המים החזק מתקלפת מדפנות הצנרת כל הפסולת, כולל  שורשים שחדרו פנימה.

מחד מוזרמים מים בעוצמה גבוהה לסילוק הסתימות ופתיחת הביוב, ומאידך הביובית משמשת גם כמשאבה כשיש צורך לשאוב חומרים ממקום מסוים לתוך המיכל המותקן בה. זה לא חייב להיות רק מי ביוב, אלא גם במקרה של הצפות הנגרמות עקב ירידה של גשמים עזים במרתפים, חניונים או ברחוב. 

הטיפול באמצעות הביובית יכול להיות משולב, שאיבה, פתיחת הסתימה וניקוי הצנרת. בעיקרון, כדאי להזמין את שירותי הביובית באופן שוטף, אחת לתקופה, כדי לתחזק את המערכת ולמנוע סתימות מבעוד מועד.

ממה נגרמות הסתימות

כשיש סתימה  מי הביוב עולים על גדותיהן, הריח הוא בלתי נסבל שלא לדבר על הזיהום המתרחש עקב כך. פסולת של שומנים וכימיקליים שונים שלא מגיעה ליעדה, עלולה לזהם את הקרקע וכך גם את מי תהום. לכן חשיבות הטיפול בסתימות ובתחזוקת הצנרת היא חשובה מעין כמוה, לא רק נקודתית אלא גם בראייה לטווח ארוך.

אחת הסיבות העיקריות להיווצרות סתימות בביוב היא שורשים הגדלים ומתרחבים לתוך הביוב. קצב הגדילה המהיר של שורשים בחצרות או בשטחים בהם עוברת צנרת הביוב הוא הגורם המשמעותי לסתימות ונזקים בצנרת.

בריח רע וסתימות יש לטפל במהירות. לפרטים נוספים היכנסו https://biobit4all.co.il/

מרחבי הרשת:
מטרנה | מטרנה להזמנה | מטרנה – מבצעים | מטרנה – גלובס | מטרנה – השוואת מחירים

בידוד מחום וקור מקטין את צריכת החשמל

בידוד טוב בקירות וגג הבית מאפשר לשמר טמפרטורות פנימיות נעימות גם כאשר בחוץ חמסין של חודש אוגוסט או קור עז של חודש פברואר, כך תוכלו לךצמצם את צריכת החשמל ולבזבז פחות כסף

תכנון נכון לתאורה טבעית של הבית

תאורה טבעית טובה היא תוצאה של תכנון נכון, בבנייה ירוקה על האדריכל לתכנן בצורה מושלמת את חלונות הבית כדי שיוכלו לנצל ביעילות את אור השמש לתאורה טבעית של הבית במהלך היום

שימוש בקולטי שמש לחיסכון בחשמל

Houston, that may have seemed like a very long final phase. The autotargeting was taking us right into a ... crater, with a large number of big boulders and rocks.

צרו עמנו קשר

    השם שלך (חובה)

    האימייל שלך: (חובה)

    ההודעה שלך